تصویر ثابت

بچــه های دیـــروز /بــچهــ هــاے پریــروز
ılı اُتـآقـِِـ تــََنهـ♡ـآیـے وَِ آرامـِِشـ ılı
☂ゃاینـــجا اتاقــــ تنهایے آرامشــــ منـ(ــ تـاجر غـم)ـــــ اَستـــــــゃ☂

وقتی دلم گرفت

 

لبخند می زنم به یاد کسی که

 

برای لبخندش بارها دلم گرفت ......


برای محبتش در شب های تنهایی ام نشستم....


برای نگاهش لحظه ها را شمردم.....


برای دیدنش ماهها نشستم....


برای دلتنگی هایم شب ها تا صبح ستاره شمردم ....


اما او .....


ولی من برایش در خلوت دعا کردم ......


در سکوتم سر بر دیوار گذاشتم ....


برای دامن پرمهرش به دیوار گفتم ....


ای دیوار ...


ای زمین...


تو بالین و دامن پر مهر او باش...

 

 

! مهرانا
 
 
 
online! مهرانا

تاریخ عضویت: سه شنبه 18 شهریور 1393



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

27 / 6برچسب:, | 21:36 | (¯´*•.¸♥️بََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََچِِِِِِِـِہ ڪََرَج♥️¸.•*´¯)‌ |

تصویر ثابت

تصویر ثابت